niedziela, 27 września 2015

Zwyklak






Hej kochani, 
Dzisiaj dla was taki casualowy look. Zdjęcia robione przed szkołą. Tak właśnie najwygodniej czuje się w tygodniu, właśnie w takim stroju. Zwyklak. Nie mam za bardzo co napisac o tym stroju, bo jak same widzicie jest po prostu prosty. Achh, masło maślane - jakoś ostatnio  dobija mne kompletny brak nastroju. Wszystko mnie denerwuje,irytuje i załamuje. Nic nie jest tak jak powinno. 
Czyżby jesienna depresja? Oby minęła jak najszybciej.







parka - no name
boyfriend'y - primark
bluzka - bershka
łańcuch - new yorker
baletki - reserved

 buziaki, Monia 

21 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:) bardzo fajną masz kurtkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) prostota górą! A jesienna melancholia niech szybko mija :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię taki prosty styl ubieram się podobnie na co dzień :)

    pozdrawiam i życzę poprawy samopoczucia :*

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Parka, boyfriendy, baletki sa ok - lubię ta klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię ostatnio takie "zwyklaki" po prostu luźne i wygodne stroje :D czy kobieta zawsze musi być niewiadomo jak odwalona? A co do stylizacji to bardzo fajna i mi się ogólnie podoba :) super bluzeczka :p
    też mam ostatnio ten problem :/ W ogóle weny nie mam żeby pisać posty jakieś głupoty mi wychodzą :( wszystko mnie denerwuje oraz irytuje i może faktycznie masz rację, że to jesienna chandra :( ehhh to faktycznie lepiej żeby szybko przeszła :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/09/leather-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)

    Kochana poklikasz w linki u mnie w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, luźno. Też czuję się najlepiej w takich stylizacjach.
    Buziaki :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie "zwykłe" ciuchy też trzeba mieć. W moim przypadku okazuje się, że lepiej mieć więcej tych zwykłych niż tych "na wyjście", bo kiedy rano się spieszę nie ma czasu na kompletowanie stroju tylko wskakuję w coś co jest wygodne, proste i bez udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To widze nie tylko mi jesień powoli daje się we znaki grrrrrr :/ :/ też mam nadzieję, że szybko minie :/

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/
    Czasem mniej, znaczy więcej :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie szortów i bluzki w nowym poście oraz baner Shainside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie takie proste stroje są najlepsze na zwykłe dni. Kurteczka super :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka parka marzy mi się od dawna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna parka, właśnie szukam jakiejś fajnej :D Twoja niby zwykła stylizacja ma w sobie coś niezwykłego, wszystko fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Parka i łańcuch to świetne połączenie, a Ty wyglądasz ślicznie :) Mnie tez ostatnio dopada chyba jesienne przesilenie:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna parka i w modnym, ciekawym kolorze, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale rewelacyjna parka! Oby depresja szybko minęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia no oby szybko minął ci ten nastrój ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny ten zwyklak :) wyglądasz bosko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna właśnie taka zwykła stylizacja na luzie, super parka ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie zwykłe stylizacje są najlepsze! Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń