niedziela, 1 listopada 2015

Bordo on top


Hej kochani!
Dzien niesamowicie szybko mi zleciał. Od rana zamieszanie rodzinne, odwiedziny na cmentarzach, a potem w końcu jak co roku wspólna wieczorna msza na cmentarzu. 
Nie lubię tego dnia. Ach, dopada mnie prawdziwa nostalgia. 
Postawiłam dzisiaj na bordo. Nie dosc, ze jest to kolor jeseni 2015! to idealnie wpasowywał się dzisiaj w okazję. Bordo to poważny, stonowany, elegancki kolor. 
Wiem, ze są zwolennicy jak i przeciwnicy kolorowych rajtek. Mnie się owe podobają. Fajnie się łączą z bordowym ciężkim naszyjnikiem. Nie miałam na sobie innego koloru rajtek wcześniej niż ciałkowe lub czarne. To moje pierwsze kombinacje z innym kolorem nóg. Mnie się podoba i dobrze się w nich czułam. Rozświetliłam stylizacje płaszczem, który już znacie. 
Na początku pomyślałam. Kurcze, bordo z różem? ale płaszcz ma różnokolorowe nitki na sobie jak się przyjrzałam i świetnie pasuję do całości. Fajnie ożywia. Nie jest tak smutno i przytłaczająco. 
Jak wam się podoba propozycja mojego borda tej jesieni? 












sukienka - Mango
naszyjnik - h&m
rajtki - no name
buty - no name
płaszcz - tango 

82 komentarze:

  1. Bordowe rajstopy wyglądają bardzo fajnie. I naszyjnik piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie. Podoba mi się takie zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! Dziękuję za odwiedzinki :)

      Usuń
  3. Bardzo elegancki, przemyslany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super płaszczyk! Również wolę stawiać na intensywne kolory, by chociaż trochę rozweselić tę szaro burą pogodę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że róż pasuje do bordo- ale to jest tylko dla odważnych-do których się zaliczasz Moniczko :-) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji a przede wszystkim baaardzo kobieco. Miłego wieczorku, buziaki :-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlugo zastanawiałam się nad tym połączeniem i zaryzykowałam :) Cieszę się, że się udało i się podoba! Dziękuję kochana za odwiedzinki :)

      Usuń
  6. Podoba mi się połączenie tych kolorków ;)
    Pięknie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze, ze od mojego czerwone wina, troche Cie "upilas", ale wyszlo calkiem niezle, droga Moniko:-)

    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, a po winie człowiek kreatywnieszy :D cieszę, że się podoba :) dziękuje :)

      Usuń
  8. Ja nie lubię kolorowych rajstop, ale te wyjątkowo mi się podobają :) Faktycznie pasują do naszyjnika.
    Płaszczyk piękny!

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też długo się nie mogłam przekonac, ale po założeniu i dopasowaniu - spodobło mi się ;)
      dzięki!

      Usuń
  9. Powiem Ci, że faktycznie dość odważne połączenie kolorystyczne jeśli chodzi o bordo + róż, ale wygląda to mega! Mnie też ten kolor kojarzy się z elegancją, dlatego tak bardzo lubię go dodawać do czerni, ale widzę że podobnie jak Ty, prawda? :) Jedynie co to wydaje mi się, że do całości pasowałby idealnie jakiś delikatniejszy naszyjnik bo odwraca trochę uwagę od płaszczu, a przecież tak pięknie wygląda sam w sobie! Mimo to pięknie wyszła Ci ta stylizacja, bo dobrze dobrałaś ją kolorystycznie :) Pozdrawiam cieplutko! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie równiez bardzo odwazne :) wcześniej bordo widziałam tylko z czernią, teraz odkryłam róż, ale może wykonam jeszcze jakies inne doświadczenie w którym uda mi się wydobyc inne ciekawe połączenie. Masz rację, pasowałby delikatniejszy - wtedy bardzie udwydatniłby się płaszcz, ale mi chodziło głównie o uwydtnienie koloru borda, a płaszcz miał byc tylko elementem rozświetlającym :)
      Dziękuję za odwiedzinki! :-*

      Usuń
  10. świetnie dobrane kolorystycznie rajstopki :) elegancko i modnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak tu kobieco i elegancko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam kolorowe rajtki!!! Mam ich całą tęczę :D!!!
    Pięknie wyglądasz Monika :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wooow, może i ja się przekonam niebawem do innych kolorów !! :)
      dziękuję :*

      Usuń
  13. Pięknie i niebanalnie! Mi się połączenie bordo i różu bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rajtki! Jestem na tak :)
    Buziaki!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejciu, jaki cudowny płaszczyk! :3 wymarzony.
    Śliczne zdjęcia, wyglądasz zjawiskowo!
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna kolorystyka :) Uwielbiam połączenie pastelowego różu i bordo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od tamtego razu równiez! :D dziękuję!

      Usuń
  18. Bordo i róż wbrew pozorom bardzo fajnie razem wyglądają. Kiedyś szalałam za kolorowymi rajtuzami, teraz to się chyba zestarzałam, bo nie mam żadnej pary ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba pora wrócic do Nich ! :) dziękuję :))

      Usuń
  19. rzeczywiście rajstopy fajnie łączą się z płaszczem.
    Mi się takie nie tyle, że nie podobają, ale nie czuję się w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najważniejsze, żeby dobrze czuc sie w tym w czym się chodzi! :) dziękuję za odwiedzinki! :)

      Usuń
  20. Kolorowe rajstopki jak najbardziej, zawsze dodają charakteru całości, mnie się podoba zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygladasz ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw bardzo seksi;))
    Świetnie wyglądasz! A róż fajnie się komponuje z bordo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że się podoba :) dziękuję!

      Usuń
  23. Piękna z klasą jak zawsze :) Podoba mi się!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubie odważne połączenia i odważne kobiety wiec mnie sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bordo to idealny kolor na jesień, więc takie połączenie jak najbardziej mi się podoba. Wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. płaszczyk jest cudny:) podoba mi się połączenie różu i borda:)
    pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, a kolor rajstop bardzo mi się podoba, jesienny i mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny wisiorek i płaszcz :) wszystko w modnych obecnie kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie sie prezentujesz kochana! Bordo to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorow! Nie tylko na jesien ;)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Należę do obozu zwolenniczek kolorowych rajtek, a dzisiaj wyglądasz mega... pięknie :) Klasycznie i elegancko. Naszyjnik podkreślił kreację. Ale to ten nowoczesny płaszczyk wpadł mi w oko, nie jest mi po drodze z tymi zamkami i zostaję zazwyczaj przy guzikach, ale faktura i krój są świetne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! dziekuje za odwiedzinki! :)

      Usuń
  31. Wyglądasz super ;). Ja osobiście nie lubię na sobie kolorowych rajstop, najchętniej ubieram czarne :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe połączenie kolorów, świetnie wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak to się stało, że pominęłam ten wpis !!! Wybacz kochana !!
    Wyglądasz tak elegancko, ze szok <3 A róz z bordo - och tak, a jakże to jedna gama kolorystyczna, jak najbardziej pasują do siebie !! Świetne rajstopy, piękna biżuteria, ale z Ciebie laska kochana !!! Pieknie te Twoje jaśniutkie włosy wyglądają ach zazdroszczę takiego koloru !!! Cudny płaszczyk <3

    Miłego dnia !!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia kochana, ale nie przejmuj się ja mam pewnie z tysiące pominiętych wpisow poprzesz moja długą nieobecnosc...ale juz biore sie za nadrabianie! :)
      ooj nie ma czego zazdroscic - kiedyś to miałam burze włosów, loków :(
      buziaki, Monia!

      Usuń
  34. Rajstopy maja moc , ale jakie nogi piekne pod nimi :):)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie lepsze od Twoic!! :)
    dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz płaszcz cudo<3

    OdpowiedzUsuń